En sammanfattning

Det var en go kväll vi fick till i studion på LBS jag (Filip Johnson) och Sebastian Rohana förra veckan.
Han fastnade på nästan alla bilder och jag var nöjd, sen kan man diskutera hur ja redigerat, va jag kunde gjort bättre osv. 
Jag hoppas iallafall att det är mer positivt en negativt.
Jag tycker vi har kommit långt på bara en vecka ! hemsidan e klar (bilder ska bara upp), bloggen är igång och några plåtningar är avklarade.
På ONSDAG är det som sagt modell för en dag och det är huvudgrejen med projektet skolväg. Man blir fotad GRATIS och får dessutom bilderna GRATIS, hur bra som helst.
Och självklart kommer vi fortsätta med detta i framtiden också, det är alltså inte bara i dessa 2 veckor allting kommer hålla igång.
/// Filip Johnson :)

Kommentarer
Postat av: phille

skit snyggt:)

2010-03-30 @ 09:09:31
Postat av: filip johnson

tack så mycket:)

2010-03-30 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0