Fashionate äntligen igång!

Äntligen är vår hemsida uppe vilket innebär att vi äntligen kan dra igång med detta projektet på allvar! Man kan tycka att det här projektet har krävts mycket förberedelser men allting har gått fint! Och just nu sitter jag här jättetrött men jag och Filip brainstormar i alla fall. Det är jätteroligt att dra igång Fashionate med någon annan duktig och driven, för då är man helt säker på att projektet inte stannar upp.
Vad är fashionate? Jo, vi är två unga fotografer - Malin Nilsson och Filip Johnson - som har olika erfarenheter från media/fotobranschen och som bestämde sig för att göra en TFP-byrå. TFP betyder Time for prints vilket innebär att varken modell eller fotograf betalar varandra. Vad vi vill göra är att inte bara vända oss till modeller utan även privata personer samt ta in unga designers, make-up artister och frisörer till det här projektet. Vår vinst är att jobba upp våra namn och ge både oss och andra goda meriter och erfarenheter. Kort och gott är det så man kan beskriva Fashionate. Vi inviger dessutom Fashionate med en "modell för en dag" onsdag 31 mars 12:00 - 20:00
Information: läs på bilden nedan.
Nu ska jag ta och äta lite och jag råder er att anmäla er till dagen! It's gonna be fabulous.
- M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0